16 augusti 2011

2011-08-16 - 15:26:50

Heej!

Idag har det varit en riktigt härlig slapp dag, eftersom jag sover så länge flyger bara dagarna för bi och jag brukar inte hinna med allt som jag hade tänkt, men igår blev det en hel del, städade, målat, bakat knäckebröd ( Blev bjuden på ett jättegott knäckebröd sist jag var hemma hos mormor och morfar som mormor hade gjort, så fick reseptet och passade på att göra det igår, får se hur länge det räcker.Hehe nyttigt borde det vara också efter som det innehåller nästan bara olika frön som solroskärnor, pumpakärnor m.m. Nästan överraskad att något så gott kan vara nyttigt för oftast brukar det ju vara tvärtom.  Träffade även Matilda igår eftermiddag :)
Nu ska jag fortsätta ta det lungt och kanske se en film, har inte sett någon idag än så länge.
Kan även passa på att tipsa om en film jag såg här om dagen och ett låt tips!

                           
                            Just breathe - Anna Nalick


Killers
Film tips nr 15

Skådisar: Ashton Kuther & Katherine Heigl.
Romantik, komedi och action.
En jättebra film med bra skådisar och även en av mina favorit filmer :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0