Det var för länge sen

2011-05-25 - 15:04:51
Tjo!
Mitt första inlägg på en hel evighet, det var ett bra tag sedan sist men kan inte komma med någon dum ursäkt utan har bara inte känt för att blogga, har helt enkelt inte haft lusten, vi får hoppas den kommer tillbaka :)
Orientering inte det roligaste jag vet men ibland måste man eftersom vi hade det med skolan idag, eftersom jag var sjuk när alla andra sprang förra veckan fanns det en liten special tid för de som inte var med, jag och Matilda skrapade ihop alla kontroller utan en så det gick bra förutom att det regnade. hahah!


Små tjej - tycker det är läskigt att veta att jag har varit så liten :)
Postat av: Elin

Åh vad söt du var, du ser så lycklig och glad ut:)

2011-06-08 - 12:26:18
Postat av: ebbba

Hihi tack gullunge <3

2011-06-18 - 00:18:41
URL: http://ebbabolmstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0