15e oktober 2011

2011-10-15 - 13:59:11
Hallojsan!
Allt bra?

Ville bara säga att allt är bra med mig och jag lever o så vidare, hehe :) Har börjat första året på gymnasiet på per brahe, estet inriktning teater och jag trivs jättebra, har fått underbara vänner och kommit i en bra klass. Skrattar mer än jag gjort någonsin i skolan! :) 
Ärligt talat vet jag inte om jag kommer börja blogga igen eftersom jag har fullt upp, både med skolan och annat men jag hoppas, det kommer i så fall inte bli flera inlägg per dag, tror jag inte och kanske knappt det, jag vet faktiskt inte. Jag vill inte känna mig tvingas att blogga utan jag kommer i så fall göra det när jag känner för det och har lust!

Vi ses!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0